Geg 21
Gegužės 18-oji – tarptautinė muziejų diena. Tą dieną visi muziejai kviečia į muziejų naktį. Renginiai būna nemokami.
Šiais metais renginiai vyko gegužės 16 dieną. 5a klasė sumanė nuvykti į Plungės Mykolo Oginskio dvaro rūmų atidarymą. Buvo daug svečių, netgi pats ministras pirmininkas. Stulbinančiai grojo Čiurlionio kvartetas. Paskui ėjome pasivaikščioti po dvaro parką. Sutikome daug senoviškai apsirengusių ponų ir ponių, netgi galėjome pasivažinėti karieta. Vėlai vakare klausėmės Artūro Noviko džiazo mokyklos ansamblio. O sutemus, grožėjomės šviesos muzika, kurią atliko Petras Vyšniauskas, Dominykas Vyšniauskas ir Arkadijus Gotesmanas. Šventė baigėsi įspūdingais fejerverkais. Visiems patiko ekskursija, grįžome pavargę, bet džiaugsmingi.

Monika Kajotaitė, 5 a klasė

Geg 19

Visoje Lietuvoje žiburiavo ,,Muziejų nakties“ šviesos, kad kuo dažniau pravertume jų duris dieną.
Gegužės 16 –ąją į Plungės atnaujinto dvaro muziejų nukeliavo mokytoja Dalia Kaziūnienė su savo auklėtiniais penktokais. Kiti septyni akmeniškiai atsiliepėme į kvietimą parašyti dailyraštį ,,Kaip Daukantas rašė“ Papilės muziejuje. Graži diena buvo: žvalgėmės nuo naujojo bokšto į tolumas, nesunkiai atpažįstamas septynių kilometrų spinduliu, pasigrožėjome Daukantu aikštėje, piliakalnyje ir rūpestingai prižiūrimuose abiejų su Ignu Vaišvila namuose. Prie didžiojo stalo draugiškai sutilpo papilėniškės šeštokės Ugnės Norkutė ir Statkutė, penktokė Greta Nemeikšaitė su mama Loreta kaip ir bendraamžis akmeniškis Gytis Kupstys su mama Jovita, vienuoliktokas Vytenis Puzonas ir aštuntokė Živilė Nagytė. Gerai, kad drauge Simono Daukanto pasirinktas ,,Būdo“ ištraukas rašė mokytojai Danutė Čiapaitė ir Valdas Bogavičius. Tyliai perrašomas tekstas kalbėjo mums: ,,Kas aprašys kalnėnų ir žemaičių senovės girias, kokias anie atsidanginę į tą kraštą rado, kurios be kokių tarpkrūmių vienu lieknu it jūra niūksojo...
Grįžome gėrėdamiesi naujais medžių drabužiais, apdovanoti ,,Būdu senovės lietuvių, kalnėnų ir žemaičių“.
Rita Ringienė

Danutės Čiapaitės nuotr. Pavasaris Papilėje

Geg 13
Iki gegužės 25 d. pavaduotojai R. Baukaitei pristatykite neformalaus ugdymo prašymus 2015/2016 m. m.

Geg 12
Pirmadienį, gegužės 11 dieną, Kupiškio „L. Stuokos – Gucevičiaus gimnazijos“ sporto salėje įvyko Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklų „Basketnews.lt“ 10-12 klasių didžiosios taurės finalinio ketverto varžybos. Akmenės gimnazija pakeliui į finalinį ketvertą įveikė Laukuvos Norberto Vėliaus gimnaziją, Raseinių Prezidento Jono Žemaičio gimnaziją ir Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnaziją.
Pusfinalio varžovas Kupiškyje buvo šeimininkų komanda Kupiškio „L. Stuokos – Gucevičiaus gimnazija“ po atkaklios kovos rungtynes rezultatu 86:79 (22:16, 25:15, 21:24, 18:24) laimėjo kupiškėnai. Akmenės gimnazijoje naudingiausiai žaidė: Laurynas Jadenkus – 29 tšk. (11 atk. kam., 7 išpr. praž.), Edvinas Gricius – 14 tšk., Karolis Klovas – 13 tšk. (6 rezult. perd.).
Akmenės gimnazijos varžovai kovoje dėl 3 vietos buvo Vilniaus „Žemynos gimnazijos“ atstovai, savo gretose turėję ir kelis Lietuvos jaunimo rinktinių atstovus. Susitikimo pradžia dar buvo apylygė, tačiau kiek vėliau ėmė ryškėti akmeniškių pranašumas, kurie prieš ilgąją pertrauką jau turėjo keturiolikos taškų persvarą. Po pertraukos spurtavę vilniečiai ištirpdė atsilikimą, tačiau užtikrintai rungtynių pabaigą sužaidę Akmenės gimnazijos krepšininkai iškovojo trečiąją vietą 96:84 (29:23; 32:24; 14:25; 21:12). Akmenės gimnazijoje naudingiausiai žaidė: Edvinas Gricius – 34 tšk., Karolis Klovas – 18 tšk. (11 atk. kam., 5 rezult. perd., 7 išpr. praž.), Tadas Šliažas – 16 tšk. (16 atk. kam., 6 rezult. perd.), Laurynas Jadenkus – 16 tšk., Rytis Balčiūnas – 12 tšk.

Geg 12
Gegužės 8 d. susiruošėme į seniai planuotą ekskursiją po Vilnių. Ekskursija ir visi aplankyti objektai visiems labai patiko- tiek mokiniams, tiek lydintiems mokytojams. Aplankėme Vilniaus katedrą bei katedros požemius; užlipome į Gedimino pilies ir trijų kryžių kalno viršūnes; pasivaikščiojome po gražųjį Vilniaus senamiestį; aplankėme Šv. Onos bei Šv. apaštalų Petro ir Povilo bažnyčias; pavaikščiojome po Antakalnio įžymių žmonių kapines, kuriose yra palaidoti antrojo pasaulinio karo kariai, Sausio 13-sios bei Medininkų tragedijos aukos, Algirdas Brazauskas, Vytautas Šapranauskas ir daugelis kitų... Ir paskutinis, bet tikrai ne prasčiausias objektas, kurį su džiaugsmu aplankėme Vilniuje - televizijos bokštas. Pakilus aukštai, į bokštą galėjome pamatyti visą įspūdingąjį Vilnių. Tai - tikrai kerintis vaizdas.